vrijdag 14 mei 2010

3 DAYS LEFT..


Nog maar 3 dagen tegaan en mijn tot nu toe geweldige trip zit er weer op. Aan al het goede komt snel een eind vooral als je het erg naar je zin hebt. Toch zijn er al weer goede dingen in het vooruitzicht, graag zou ik in Augustus nog wat weken richting de Franken gaan.


Momenteel regent het vandaag en is de rots kletsnat.Werd vroeg wakker en ben met de amerikanen mee richting Lleida gereden.Hun zijn nu hun band aan het vewisselen van de huurauto terwijl ik een beetje op internet zit.

Gister heb ik een goede dag gehad, Stefan en ik zijn gaan klimmen bij Balco de l´Ermita boven waar we kamperen. Het had hard geregend de avond ervoor maar door veel wind was het droog en konden we dus toch klimmen. Het is me gelukt om een 7b+ en een 7c te doen in mijn second go. Hier ben ik erg blij mee, momenteel gaat het uitwerken steeds beter waardoor ik minder pogingen nodig heb en meer op 1 dag kan klimmen. Zoals ik al zei regent het vandaag en hopelijk kan ik morgen en overmorgen (mijn laatste 2 klimdagen) nog wat 7´s erbij klimmen. Volgens mij moet ik er nog 2 of 3 en dan heb ik deze trip 40 7de graadsroutes geklommen in 50 dagen(incl rustdagen ).
Het plan is nog wat te feesten dit weekend omdat Stefan en ik snel zullen vertrekken en zondag is er dus Paella party. Verder hoop ik iedereen weer snel te zien XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten